petak, 13. kolovoza 2010.

PARFEMI

Tko ih ne voli? Jednostavno ih obožavam i ovisnik sam o njima.Vjerujem da svatko od vas ima barem jedan najdraži.. ili možda imate problem kao i ja - brzo vam dosadi određeni miris.Nedavno sam u jednom postu navela kako je meni najdraži parfem kojeg sam ikad imala Chloé. Da, on mi još nije dosadio.Što se tiče ostalih, volim mijenjati i isprobavati nove mirise. Moram priznati da me Marc Jacobs oduševio svojim parfemima Lola i Daisy, te da su na mojoj listi čekanja za kupnju kao naravno i Chloé kojeg sam nedavno potrošila.:( Dok ja tako štedim za svoje parfeme, vi uživajte u ostatku praznika, pratite naš blog i naravno napišite pokoji prijedlog ili možda neki savjet koji je uvijek dobrodošao. :)







1 komentar:

  1. lolu sam tražila za rodjendan!! za sada sam na chanelu No. 5..

    xoxo;Anna

    OdgovoriIzbriši